1. Σε πόσο χρονικό διάστημα αναμένεται να παραδοθεί η παραγγελία μου;
Απ: Οι παραγγελίες για την Ελλάδα αποστέλλονται 1 έως το πολύ 4 εργάσιμες μέρες αφότου πραγματοποιηθεί η παραγγελία. Αν σε 4 εργάσιμες ημέρες δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας επικοινωνήστε μαζί μας. Στις αποστολές εξωτερικού ο χρόνος αποστολής κυμαίνεται από 3-7 εργάσιμες ημέρες. Αυτό εξαρτάται από τη χώρα αποστολής και την πολιτική των τοπικών αρχών. Αν δεν έχετε παραλάβει τα προϊόντα σας εντός 10 εργάσιμων ημερών επικοινωνήστε μαζί μας (βλ. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ).
2. Αφότου πραγματοποιήσω την παραγγελία μου πώς μπορώ να δω που βρίσκεται;
Απ: Εφ' όσον έχετε εγγραφεί ως μέλος στο ηλεκτρονικό κατάστημα και έχετε προβεί σε παραγγελία μπορείτε να συνδεθείτε και να δείτε σε ποια κατάσταση εκτέλεσης βρίσκεται η παραγγελία σας.
3. Πώς μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία ή να αλλάξω το περιεχόμενο αυτής;
Απ: Για να έχετε μία σαφή εικόνα σχετικά με την πραγματοποίηση ακυρώσεων δείτε την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ στους ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ της εταιρείας. Το ίδιο ισχύει και για την αλλαγή περιεχομένου της παραγγελίας.
4. Έλαβα ηλεκτρονικά κουπόνια, πώς μπορώ να τα χρησιμοποιήσω;
Απ: Τα ηλεκτρονικά κουπόνια σας δίνουν τη δυνατότητα να έχετε μεγαλύτερες εκπτώσεις στην επόμενη ή στις επόμενες αγορές σας. Είναι προσωπικά και δε μεταβιβάζονται. Για να τα χρησιμοποιήσετε τοποθετείτε τον κωδικό που σας αποστέλλεται στην ενότητα της εισαγωγής στοιχείων κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας, στο πεδίο που αφορά τα εκπτωτικά κουπόνια συμπληρώνετε τον κωδικό του εκπτωτικού κουπονιού και προχωράτε κανονικά στα επόμενα στάδια της παραγγελίας.
5. Mπορώ να χρησιμοποιήσω τη «depot card» μου ηλεκτρονικά;
Απ: H κάρτα προνομίων «depot card» δε χρησιμοποιείται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τις αγορές από το φυσικό κατάστημα της επιχείρησης και δε συνδυάζεται με οποιαδήποτε αγορά από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
6. Μπορώ να κάνω παραγγελία χωρίς να κάνω εγγραφή?
Απ: Το Pharmacydepot σας δίνει τη δυνατότητα του γρήγορου checkout. Καθώς προχωρείτε την παραγγελία σας μπορείτε να επιλέξετε να συνεχίσετε ως επισκέπτης αποφεύγοντας την εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
7. Ποια είναι τα έξοδα αποστολής μου;
Απ: Για παραγγελίες άνω των 29 ευρώ και μέχρι 2 κιλά σε όλη την Ελλάδα, τα μεταφορικά έξοδα είναι ΔΩΡΕΑΝ. Για παραγγελίες κάτω των 29 ευρώ υπάρχουν έξοδα μεταφοράς 2 ευρώ, με επιπλέον κόστος 2 ευρώ για την περίπτωση της αντικαταβολής. Για παραγγελίες εξωτερικού τα έξοδα διαμορφώνονται ανάλογα με τις διαστάσεις των προϊόντων και την χώρα αποστολής. (βλ. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ)
8. Τι είναι η εφαρμογή "Ρωτήστε το φαρμακοποιό σας" και πώς λειτουργεί;
Απ: Η εφαρμογή αυτή έχει σκοπό στο πλαίσια των ολοκληρωμένων υπηρεσιών που προσδοκά να σας προσφέρει το pharmacydepot, να σας δώσει την ευκαιρία να υποβάλλετε τις ερωτήσεις σας σχετικά με θέματα υγείας και ομορφιάς που σας αφορούν, καθώς και την επίλυση αποριών σχετικά με την εφαρμογή των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος. Στόχος είναι να σας λυθούν όλες οι απορίες και η ομάδα του pharmacydepot να σας βοηθήσει δίνοντας σας συμβουλές υγείας και ομορφιάς.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι συμβουλές που δίνονται διέπονται από πλήρη εχεμύθεια (διαβάστε την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ της εταιρείας στους ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ), ενώ παράλληλα έχουν καθαρά συμβουλευτικό χαρακτήρα. Το pharmacydepot διασαφηνίζει πως δεν υποκαθιστά τις συμβουλές-οδηγίες του θεράποντα ιατρού και οι χρήστες οφείλουν να απευθύνονται αποκλειστικά στον θεράποντα ιατρό όταν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα υγείας (Βλ. ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ Ηλεκτρονικού Φαρμακείου).
9. Ποια είναι η ασφάλεια των προσωπικών μου δεδομένων;
Απ: Τα προσωπικά δεδομένα που εμπιστεύεστε στo pharmacydepot είναι απόρρητα. (βλ. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ στους ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ)
10. Πώς μπορώ να αποστείλω ένα δώρο;
Απ: Οποιοδήποτε προϊόν του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να συσκευαστεί και να αποσταλεί ως δώρο (επιπλέον χρέωση 1 ευρώ). Κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς στην καρτέλα εισαγωγής των στοιχείων επιλέγετε το πεδίο " Επιθυμώ να λάβω την παραγγελία σε συσκευασία δώρου". Κατόπιν μπορείτε να επιλέξετε να συμπληρωθεί και ευχετήρια κάρτα κατά την αποστολή του πακέτου σας. Η συμπλήρωση της κάρτας δεν υπάγεται σε κάποια χρέωση είναι ΔΩΡΕΑΝ. Επιλέγοντας το αντίστοιχο πεδίο "Επιθυμώ να συμπεριληφθεί και ευχετήρια κάρτα στο πακέτο μου" εμφανίζεται χώρος όπου μπορείτε να συμπληρώσετε το μήνυμα που επιθυμείτε εκτυπωμένο σε λευκή κάρτα. Ωστόσο, το pharmacydepot στα πλαίσια των ολοκληρωμένων υπηρεσιών που επιθυμεί να προσφέρει, διαθέτει έτοιμες ευχετήριες κάρτες τις οποίες μπορείτε να δείτε πατώντας το πεδίο "Προβολή ευχετήριας κάρτας" και να επιλέξετε αυτήν που σας ταιριάζει, συμπληρώνοντας και το αντίστοιχο μήνυμα που επιθυμείτε να τυπωθεί πάνω στην κάρτα που θα επιλέξετε. Αν η διεύθυνση αποστολής του δώρου διαφέρει από τη διεύθυνση τιμολόγησης, αποεπιλέγετε το πεδίο "Διεύθυνση αποστολής ίδια με διεύθυνση χρέωσης" δίνοντας τα στοιχεία της διεύθυνσης που επιθυμείτε να αποσταλεί το δώρο. Ειδικές προτάσεις του pharmacydepot για δώρα θα βρείτε στην αντίστοιχη κατηγορία gifts/set depot του e-shop.
11. Κατά τη διάρκεια της παραγγελίας μου εμφανίστηκε μήνυμα μεγάλης παραγγελίας. Τι πρέπει να κάνω;
Απ: Σε περίπτωση που έχετε προβεί σε παραγγελία μεγαλύτερη των 1.000 ευρώ θα πρέπει να επιλέξετε έναν από τους δύο αποδεκτούς όρους συναλλαγής, δηλαδή είτε την τραπεζική κατάθεση είτε την πληρωμή στο κατάστημα.
12. Τί είναι το magazinedepot και πώς λειτουργεί;
Απ: To magazinedepot είναι το ηλεκτρονικό περιοδικό του pharmacydepot. Μπορείτε να βρείτε ποικιλία άρθρων που άπτονται θεμάτων υγείας και ομορφιάς, καθώς και ποικιλία προϊόντων που προτείνονται ανάλογα με τις ανάγκες που έχετε. Στόχος είναι η ενημέρωση και η απόδοση λύσεων στα προβλήματά σας. Μέσα στο magazinedepot θα βρείτε εφαρμογές όπως ο δείκτης μάζας σώματος, η ημερήσια κατανάλωση ενέργειας και οι γόνιμες μέρες, οι οποίες αποσκοπούν στην περαιτέρω ενημέρωσή σας και στην ψυχαγωγία σας. Ακόμη θα έχετε τη δυνατότητα να απαντήσετε σε ερωτήσεις που σχετίζονται με την καθημερινότητά σας.